سوالات متداول

تعداد 12 نتيجه يافت گرديد. در حال نمايش از 0 تا 24 هستيد
پاسخ:

بله با وارد شدن به پروفایل کاربری و قسمت تغییر مشخصات می توانید اطلاعات پروفایل خود را تغییر دهید.


پاسخ:

ابتدا پوشه اسپم خود را بررسی نموده و در صورت عدم دریافت ایمیل با شماره های شرکت برای فعالسازی پروفایل کاربری تماس حاصل نمایید.


پاسخ:

برای خرید اینترنتی از سایت بازار معمار باید حتما عضو سایت شوید ،البته بدون عضویت نیز شما قادر به تکمیل سبد خرید می باشید ولی برای پرداخت فاکتور حتما باید عضو سایت شوید.در صورتی که خرید اینترنتی برای شما وجود ندارد می توانید با قسمت فروش تماس حاصل نمایید.


پاسخ:

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.


پاسخ:

بله ، پس از انتخاب محصولات و بازبینی سفارش در قسمت درج آدرس میتوانید اطلاعات شخص حقوقی را وارد نمایید ، و در ادامه فاکتور برای شخص حقوقی صادر میگردد.


پاسخ:

در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 و پنج شنبه ها 8 تا 12) با تماس با هر کدام از شماره های شرکت می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.


پاسخ:

بله ، شما می توانید با قسمت فروش تماس گرفته و درخواست محصول جدید خود را همراه با برند آن سفارش دهید ، تیم فروش تمامی تلاش خودرا جهت ارائه محصول به مشتری خواهند کرد.


پاسخ:

این محصولات مانند آهن آلات که قیمت به روز دارند و یا خدماتی که با بازدید از پروژه قیمت آن مشخص میگردد می باشد که برای راهنمایی لازم در این زمینه بهتر است با شماره های قسمت فروش تماس گرفته شود.


پاسخ:

تا قبل از پرداخت مبلغ سفارش می توانید سفارش خود را باطل نمایید ولی در صورت پرداخت مبلغ به هیچ وجه امکان ابطال سفارش مقدور نمی باشد.


پاسخ:

به محض اینکه عملیات پرداخت شما انجام گردید و سفارش شما نهایی شد با توجه به تعداد سفارش و مکان تحویل مدت زمان متغیر می باشد،و در اسرع وقت با باربری خصوصی هماهنگی لازم انجام می گیرید.


پاسخ:

تمامی قیمت های محصولات به غیر محصولات خدماتی درب کارخانه می باشد و کرایه حمل با توجه حجم محصول  سفارشی و مسیر مشتری جداگانه محسوب و از مشتری دریافت میگردد.


پاسخ:

با شماره های قسمت فروش شرکت تماس گرفته و وضعیت موجود را شرح دهید، قسمت فروش بررسی های لازم را انجام داده و در صورت صحت  این موضوع مبلغ خرید را عودت می دهند.