سوالات متداول
بله با وارد شدن به پروفایل کاربری و قسمت تغییر مشخصات می توانید اطلاعات پروفایل خود را تغییر دهید.
ابتدا پوشه اسپم خود را بررسی نموده و در صورت عدم دریافت ایمیل با شماره های شرکت برای فعالسازی پروفایل کاربری تماس حاصل نمایید.
برای خرید اینترنتی از سایت بازار معمار باید حتما عضو سایت شوید ،البته بدون عضویت نیز شما قادر به تکمیل سبد خرید می باشید ولی برای پرداخت فاکتور حتما باید عضو سایت شوید.در صورتی که خرید اینترنتی برای شما وجود ندارد می توانید با قسمت فروش تماس حاصل نمایید.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله ، پس از انتخاب محصولات و بازبینی سفارش در قسمت درج آدرس میتوانید اطلاعات شخص حقوقی را وارد نمایید ، و در ادامه فاکتور برای شخص حقوقی صادر میگردد.
در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 و پنج شنبه ها 8 تا 12) با تماس با هر کدام از شماره های شرکت می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
بله ، شما می توانید با قسمت فروش تماس گرفته و درخواست محصول جدید خود را همراه با برند آن سفارش دهید ، تیم فروش تمامی تلاش خودرا جهت ارائه محصول به مشتری خواهند کرد.
این محصولات مانند آهن آلات که قیمت به روز دارند و یا خدماتی که با بازدید از پروژه قیمت آن مشخص میگردد می باشد که برای راهنمایی لازم در این زمینه بهتر است با شماره های قسمت فروش تماس گرفته شود.
تا قبل از پرداخت مبلغ سفارش می توانید سفارش خود را باطل نمایید ولی در صورت پرداخت مبلغ به هیچ وجه امکان ابطال سفارش مقدور نمی باشد.
به محض اینکه عملیات پرداخت شما انجام گردید و سفارش شما نهایی شد با توجه به تعداد سفارش و مکان تحویل مدت زمان متغیر می باشد،و در اسرع وقت با باربری خصوصی هماهنگی لازم انجام می گیرید.
تمامی قیمت های محصولات به غیر محصولات خدماتی درب کارخانه می باشد و کرایه حمل با توجه حجم محصول سفارشی و مسیر مشتری جداگانه محسوب و از مشتری دریافت میگردد.
با شماره های قسمت فروش شرکت تماس گرفته و وضعیت موجود را شرح دهید، قسمت فروش بررسی های لازم را انجام داده و در صورت صحت این موضوع مبلغ خرید را عودت می دهند.